خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و انقلابی محقق می شود

فرمانده سپاه مراغه در آیین معرفی تعدادی از فرماندهان حوزه های خواهران این شهرستان گفت: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال در کشور با مدیریت درست، جهادی و انقلابی و تلاش برای رفع نواقص میسر می شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی با اشاره به شعار سال ۹۶ افزود: نام گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر فرزانه انقلاب که برای هشتمین سال است به صورت ویژه به اهمیت مسائل اقتصادی در کشور تأکید می‌کند بیانگر این نکته است که امروز عرصه جنگ در میدان اقتصاد است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور همچون دوران دفاع مقدس نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی است ادامه داد: همه مسئولان و دولت مردان باید به صورت جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش و جدیت داشته باشند و تلاش دشمنان را برای ضربه زدن به اقتصاد نظام را ناکام بگذارند .

سامی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات کشور و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است، اگر جوانانی در کشور با تکیه بر ایمان و اعتقاد خودشان و داشتن روحیه جهادی توانستند انرژی هسته ای را از ۵/۳ درصد به ۲۰ درصد برسانند و بدون داشتن کوچکترین تجربه ای ماهواره به فضا بفرستند، قطعا اگر به آن ها اعتماد شود می توانند در عرصه اقتصادی نیز موفقیت های زیادی به دست بیاورند .

فرمانده سپاه مراغه تاکید کرد: داشتن روحیه جهادی و انقلابی با محدود شدن به زمان اداری محقق نمی شودو اگر می خواهیم در عرصه اقتصاد تحولی در کشور ایجاد شود باید شبانه روز کار کرد .

سامی اضافه کرد: لزوم حمایت همه‌جانبه از تولید ملی و کالای ایرانی و مقابله با حجم بی رویه واردات بخصوص کالای قاچاق باید در دستور کار همگان قرار گیرد و فرهنگ خرید محصولات داخلی باید به عنوان یک ارزش دینی مورد استقبال ردم قرار بگیرد .

وی با اشاره به نقش سپاه در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت : بنا به گفته فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد با تبعیت کامل از ولی فقیه امروز در عرصه های مختلف نیاز انقلاب اسلامی همچون تأمین امنیت پایدار، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، فرهنگ، ارتقای وحدت ملی و تعمیق فرهنگ و باورهای اسلامی به ایفای نقش مؤثر پرداخته و در پذیرش نقش های جدید نیز پیشگام خواهد بود .

سامی با تاکید بر عدم دخالت سپاه در انتخابات افزود: سپاه هیچ دخالتی در انتخابات نداشته و نخواهد داشت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اخلاق و قانون توسط نامزد های انتخاباتی تنها خواسته این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف جامعه اسلامی گفت: دشمن با هجمه های فرهنگی در قالب رسانه ها و فضای مجازی سرمایه گذاری کلانی برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی و نیز این قشر فرهیخته و پرتلاش جامعه اسلامی کرده است.

در این آیین، زهرا رجب زاده و ناهید عباسی به ترتیب به عنوان فرمانده دو حوزه تازه تاسیس حضرت خدیجه(س) و حضرت معصومه(س) بانوان این شهرستان معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها