برگزاری مسابقات علمی بسیج دانش آموزی در شهرکرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید محلاتی شهرکرد، از برگزاری مسابقات علمی در بین اعضای بسیج دانش آموزی شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۱۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ زهرا بهرامی، گفت: این سری از  مسابقات علمی بسیج، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 28 و 29 بهمن ماه در محل دبیرستان شهید حقیقی شهرکرد برگزار شد.

بهرامی افزود: با توجه به سیاست و رویکرد تربیت محور و دانش آموز محور برنامه های سال 1395 بسیج دانش آموزی و برگزاری موفق مسابقه علمی در سال های گذشته و با عنایت به استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده ها از این برنامه، امسال نیز این مسابقه علمی و فرهنگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات، دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم به رقابت علمی می پردازند.

بهرامی، تقویت بنیه علمی، ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه رقابت در فضای صمیمی و سالم برای دانش آموزان، ایجاد شور و نشاط در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، ارائه خدمات علمی مناسب برای همه دانش آموزان خصوصاً بسیجیان و توانمندسازی و حمایت از دانش آموزان بسیجی جهت ورود به مدارس خاص را از اهداف اجرای این مسابقات برشمرد.

ارسال نظرات