خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم :

بیش از 200 نفر در بسیج رسانه قم عضویت دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم از عضویت بیش از 200 نفر از اصحاب رسانه استان در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۸۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به تاریخچه بسیج رسانه اظهار کرد: بسیج رسانه یکی از گروه‌های بسیج متخصصان و اقشار است که این اقدام با هدف تخصصی شدن فعالیت‌های بسیج صورت گرفت.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه یکی از آخرین اقشار بسیج بود، از سال 92 به صورت رسمی فعالیت سازمان بسیج رسانه استان آغاز شد و تاکنون بیش از 200 نفر از اصحاب رسانه استان در این سازمان عضو شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: بسیج روحیه انقلابی دارد و با تشکیل این سازمان به دنبال هم‌افزایی نیروهای رسانه‌ای استان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بودیم.

تناور با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار کرد: این سازمان به صورت مستمر جلسات و نشست‌هایی را برای اصحاب رسانه استان برگزار می‌کند تا روحیه بسیجی را در میان آنها تقویت کند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های بسیج رسانه استان قم بخشی به صورت عمومی و بخشی به صورت تخصصی است، از جمله فعالیت‌های عمومی این سازمان می‌توان به برگزاری اردوی راهیان نور، نشست‌های تخصصی و اردوهای زیارتی برای بسیجیان رسانه‌ای استان اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: از جمله فعالیت‌های تخصصی این سازمان می‌توان به برگزاری نشست‌ها و جشنواره‌های تخصصی و نیز دوره‌های آموزش خبرنگاری در سطوح مقدماتی و تکمیلی اشاره کرد.

تناور با اشاره به مخاطبان فعالیت‌های بسیج رسانه استان قم اظهار کرد: مخاطبان این سازمان در 10 رده هستند که از جمله آنها می‌توان به مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و حتی عاملان پخش مطبوعات در استان اشاره کرد، شورای قشر بسیج رسانه استان قم هم از سال 93 تشکیل شد که مدیران رسانه‌ها در آن عضویت دارند.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما در استان قم یک رسانه مجزا است و این سازمان برای خود یک بسیج جداگانه دارد، تعدادی از اصحاب رسانه قم در بسیج صدا و سیمای استان عضویت دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که تعداد اعضای این سازمان را در آینده افزایش دهیم تا افراد بیشتری در سازمان بسیج رسانه استان عضویت پیدا کنند.

ارسال نظرات