خبرهای داغ:
به همت مجمع عاشقان حضرت محسن صورت می‌گیرد

برگزاری آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی در قم

به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) هفتمین آیین تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) استان قم با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۶۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مجید رضوی مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) اظهار کرد: هفتمین آئین تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان ، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) طبق سنوات گذشته به پاس قدردانی از خادمان اهل بیت (ع) روز چهارشنبه 19 آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در خانه تاریخی یزدان پناه قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این آیین از 18 نفر از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین از آیت‌الله علوی بروجردی تجلیل به عمل خواهد آمد.
رضوی اضافه کرد: در سال‌های گذشته از مراجع عظام تقلید علاوه بر استفاده از منویات ایشان پیرامون بایدها و نبایدهای اجتماعی در سیره سید الشهدا و شهدای کربلا در قالب پیام‌های ارسالی، از ایشان به عنوان پیر غلامان تجلیل به عمل آمد و در این راستا تاکنون از حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی به صورت ویژه تجلیل کرده‌ایم.

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) تصریح کرد: جمعی متشکل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در کنار مقامات کشوری و مسؤولان استانی از مدعوین این همایش هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های شعر خوانی، مدیحه سرایی، سخنرانی و رونمایی از مجموعه صوتی و تصویری پیر غلامان حسینی گفت: برای امسال مراسم ویژه‌ای با عنوان خاطرات حسینی که نقل خاطرات پیر غلامان حسینی است و رونمایی از پستال و تمبر اختصاصی همایش در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات