خبرهای داغ:
به همت بسیج برگزار می شود؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت در قنوات

همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و با هنر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی در شهر قنوات برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده و بسیجیان بخش مرکزی شهر قم با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، از مردم شهر قنوات و روستا های بخش دعوت کرده است با حضور در مراسم گرامیداشت این دو شهید والا مقام، با آرمانهای امام تجدید پیمان کنند.



متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بار دیگر هشتم شهریور با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق از راه می‌رسد و فضای کشور از عطر دلنشین و رایحه خوش آنان جانی تازه می‌کند. آنان که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی با خون پاک خود دفتر افتخارات ایران اسلامی را امضاء کردند.

بدین مناسبت هر ساله همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آن دولتمردان شهید و خدوم، دستاوردهای دولت‌های انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی و مداقه قرار گرفته و در واقع اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکمی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دوایر دولتی است. از این روی بسیج بخش مرکزی قم از بخشدار انقلابی و دلسوز جناب اقای دکتر خزائی که با حمایت های بی شائبه و بزنگاه خود که بصورت شبانه روزی حامی فعالیت های این مجموعه میباشد می‌خواهد تا همچون قبل با تکیه بر روی اصول و مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل نظام و تجارب مفید ملی و دستاوردهای متراکم مسولین قبل، بتواند همچنان در مدار عدالت و پیشرفت و تعالی، بخش را به پیش برده و با نگاهی اصولی و هوشمندانه هم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و هم به واقعیت‌های پیش روی، در روند ساختن ایرانی اباد نقش اساسی خود را ایفا کنند.

در پایان بسیج بخش مرکزی استان ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر از عموم مردم عزیز دعوت می نماید تا با حضوری گسترده، انقلابی و انبوه در مراسم بزرگداشت آن شهیدان گرانقدر با آرمان‌های بلند آن شهیدان تجدید میثاق نمایند.

این مراسم در حرم شهدای گمنام شهر قنوات سه شنبه برگزار میگردد.


ارسال نظرات