خبرهای داغ:
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ خبر داد

مشارکت پدافند هوایی غرب کشور در طرح‌هاي کميته امداد کبودراهنگ

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ از همکاری و مشارکت رئیس عقيدتي سياسي پدافند هوایی غرب کشور در طرح هاي این نهاد در راستای کمک رسانی به نیازمندان تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۱۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

جمشيد محمدي در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: ایجاد روحیه همکاری و تعاون در جامعه، ایجاد زمینه مساعد برای جلب حمایت و مساعدت مسئولان و خیرین، بهره‌برداری از فضای معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان از اهداف اجرای طرح‌های کمیته امداد در این ماه پر برکت برای یاری‌رسانی به نیازمندان و رفع مشکلات آنان است.

وی تصریح کرد: مساعدت و همکاری خیرین و مسئولین در برگزاری آئین اطعام نیازمندان و طرح‌های ماه مبارک رمضان در راستای کمک رسانی به مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان کبودراهنگ بخشیده است.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ با اشاره به دیدار با حجت‌الاسلام الفتی رئیس عقيدتي سياسي پدافند هوایی غرب کشور افزود: ایشان در این دیدار برای همکاري همه جانبه در راستای کمک‌رسانی به نيازمندان اعلام آمادگی کردند تا در زمينه‌هاي مختلف همچون سنوات قبل در طرح‌هاي اکرام ایتام و اطعام نیازمندان و غیره با کمیته امداد همکاری داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به دیدار با حجت الاسلام رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید نوژه ادامه داد: طی این دیدار نیز در خصوص جذب کمک‌های پرسنل خیر ساکن در این پایگاه در طرح‌های اطعام و افطاری، همیان مولا، جمع‌آوری زکات فطره و کفارات و طرح مفتاح الجنه تصمیماتی اخذ و مقرر شد مساعدت‌های ویژه و خاصی از طرف مسئولین پایگاه در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات