چهارمحال و بختیاری؛

راه اندازی مرکز مداخله در بحران توسط بهزیستی استان

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: هم اکنون 19 مرکز خدمات اجتماعی بهزیستی در سطح استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۲۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد میرزایی، گفت: این مراکز شامل 2 پایگاه خدمات اجتماعی، 2 مرکز مداخله در بحران، چهار خط تلفن 123، 4 اورژانس سیار 123، چهار مرکز مداخله در کاهش طلاق و یک مرکز ساماندهی کودکان کار و یک مرکز خانه سلامت و یک مرکز بازپروری در استان است.

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و به تبع آن بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی و همچنین خانه امن را با هدف ارائه خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی، روانشناسی، حقوقی، پزشکی به افراد در معرض آسیب و زنان خشونت دیده و ایجاد زمینه های مناسب بازگشت به زندگی عادی، راه اندازی نموده است.

وی اظهار کرد: برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله فردی، خانوادگی و اجتماعی،خط تلفن اورژانس 123، تیم سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی است.

میرزایی گفت: در این برنامه ویژگی مهم ارائه خدمات اجتماعی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن مدنظر قرار گرفته تا از این طریق ارائه خدمات اجتماعی به مردم محدود به زمان و مکان نگردد و رویکرد فعال جایگزین رویکرد غیر فعال شود.

مدیر کل بهزیستی استان ، در پایان یادآور شد امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط بتوانیم گام های مثبتی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی برداریم.

ارسال نظرات