خبرهای داغ:
به مناسبت هفته سلامت؛

سنجش بی ام آی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

به مناسبت هفته سلامت، سنجش BMI در رده های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۰۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده که برنامه های امسال این هفته با شعار پیشگیری از دیابت، برنامه ریزی و اجرا می گردد.

سرهنگ پاسدار البرز لله گانی، افزود: با توجه به اعلام سازمان جهانی بهداشت مبنی بر شعار هفته سلامت یعنی غلبه بر دیابت، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام متناسب با این شعار، برنامه هایی را پیش بینی کرده که برپایی ایستگاه سلامت، یکی از آنهاست و در حال اجرا در رده های سپاه استان می باشد.

وی، ادامه داد: تست قند خون، انجام BMI(تست توده بدنی)، مشاوره تغذیه، مشاوره تربیت بدنی، اندازه گیری فشار خون، از دیگر خدمات و برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه استان چهارمحال و بختیاری است.

این مقام مسئول، یادآور شد: ان شاءالله روز یکشنبه پنجم اردیبهشت و همزمان با پنجمین روز از هفته سلامت، پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان در ستاد سپاه و رده های تابعه را خواهیم داشت .

وی، برگزاری مسابقات ورزشی ، همایش ایمنی بهداشت و سلامت و تجلیل از برگزیدگان عرصه بهداشت و سلامت را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته سلامت در سطح سپاه و بسیج استان برشمرد.

لله گانی، گفت: در روز هفتم اردیبهشت و آخرین روز هفته سلامت نیز بحث حضور کارکنان در محل کار بدون استفاده از خودرو شخصی را داریم و همچنین جمعی از همکاران در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات