خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) مطرح کرد

ضرورت فعالیت "کلینیک خانواده" در برابر هجوم دشمنان به هسته بنیادین جامعه

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) بر ضرورت فعالیت حوزه جنگ نرم و کلینیک خانواده با همکاری بسیج و دادگستری در خصوص مقابله با حملات دشمنان به کیان خانواده ها به عنوان هسته بنیادین جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۳۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران در همایش "کلینیک خانواده" که در ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم برگزار شد، با اشاره به آنکه هر جرمی که اتفاق می افتد ریشه آن در خانه و خانواده است و به جهت اهمیت خانواده این همایش تشکیل شده است، گفت: سلول بنیادی جامعه خانواده می باشد و بیشتر به جهت غفلت و ناآگاهی است که خانواده ای دچار آسیب می گردد و باید با بینش و دانش و آگاهی لازم به خانواده ها آسیب های اجتماعی را به حداقل رساند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین دوران تربیتی یک انسان، دوران کودکی و طفولیت است و کلینیک خانواده، طرحی است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با توجه به آسیب های اجتماعی مطرح کرده و برای اولین بار در استان قم توسط ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و به همت حوزه 21 شهید جلالی در شهر قنوات در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه قم با اشاره به آنکه دشمن به ایمان و اخلاق ما و به خانواده ما حمله کرده است، اظهارداشت: باید در این زمینه تشکیل قرارگاه داد و یکی از قرارگاه ها "حوزه جنگ نرم" است که با همپوشانی دادگستری و شورای امر به معروف بسیج تشکیل شده است.

گفتنی است در این همایش یک روزه جواد سعادتمند رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قنوات، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه، ائمه جماعات و دهیاران بخش قنوات، فرماندهان و شورای تخصصی بسیج حوزه 21 شهید جلالی حضور داشتند.

پخش کلیپ و بازدید از نمایشگاه معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان واقع در بلوار شهید عابدی خیابان باقرالعلوم(ع) کوچه 2 از دیگر بخش های این همایش بود.





ارسال نظرات