خبرهای داغ:

جذب صد درصدی کارمندان در بسیج کارمندی ادارات خوزستان

همایش استانی بسیج کارمندی خوزستان با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان، جمعی از فرماندهان و مدیران بسیج کارمندی و مربیان طرح صالحین استان دراهواز برگزار شد
کد خبر: ۸۶۲۷۷۰۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسییج خوزستان ،احمد حاتمی در این همایش اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندی با جذب100 درصدی کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بالاترین سطح جذب را میان بسیج اداره‌های استان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این موفقیت نشان‌دهنده رشد معنویت و علاقمندی کارکنان ادارات برای عضویت در بسیج است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سطح استان، تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی با تخصص‌های مختلف به مناطق محروم و برگزاری حلقه‌های صالحین در ادارات از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج کارمندی در سطح شهرهای استان است.

حاتمی یادآورشد: معنویت افزایی در میان کارمندان ادارات و همچنین ترویج فرهنگ کار و مدیریت جهادی از جمله اولویت‌های بسیج کارمندی استان است.

وی توجه به بحث فرهنگی در ادارات را ضروری برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین کارمندان ادرات و دستگاه‌های اجرایی از دیگر اولویت‌های این سازمان است.

وی در پایان بیان کرد: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده است وابستگی به مردم، اطاعتپذیری محض از ولایت مطلقه فقیه و ایمان قلبی بسیجیان به خداوند یکتا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها