خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مانه و سملقان گفت: هدف از برگزاری این پیاده روی را برگزاری و زمینه سازی برای ورزش های عمومی با جو اسلامی در شهرستان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت تربیت بدنی سپاه و با حضور عموم مردم و بسیجیان شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

این همایش بزرگ روز جمعه 29 آبان ماه ساعت 7:30 صبح بعد از دعای ندبه از محل مسجد موسی بن جعفر(ع) آغاز و بعد از طی کردن مسیر 5 کیلومتری به سمت پارک وحدت در جوار شهدای گمنام شهرآشخانه به پایان رسید.

در حاشیه این مراسم سرگرد بیدکی ضمن تبریک هفته بسیج هدف از برگزاری این پیاده روی را برگزاری و زمینه سازی برای ورزش های عمومی  با جو اسلامی در شهرستان عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مانه و سملقان بیان داشت: به فرموده مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز،انقلاب وجمهوری اسلامی به برکت حرکت بسیجی ،تفکر بسیجی و عمل بسیجی شکست ناپذیر شده است یعنی الان اگر انقلاب اسلامی در جهان حرف برای گفتن دارد فقط فقط به خاطرتفکر بسیجی است و وقتی که صحبت از بسیج می شود شما ها هستید.

وی درپایان عنوان کرد هر دستوری که توسط مقام عظمای ولایت در جامعه صادر می شود اولین بار توسط بسیج و بسیجیان و فرهنگ ناب بسیجی پی گیری و اجرایی می شود.

در پایان این مراسم با اجرای برنامه رزمی و قرعه کشی هدایای نفیسی به شرکت کنندگان تقدیم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها