خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان قم خبر داد؛

بازدید بیش از 120 هزار نفر از رزمایش‌ گروهان مهندسی رزمی در قم/ ادامه کار نمایشگاه یاد یاران تا 9 مهرماه

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از بازدید بیش از 120 هزار نفر از رزمایش گروهان مهندسی رزمی نمایشگاه بزرگ یاد یاران و ادامه فعالیت غرفه‌های این نمایشگاه در حاشیه بازسازی واقعه غدیر تا 9 مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۱۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

احمد بیطرفان سه شنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ یاد یاران فرصت مناسبی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان فراهم کرده است تصریح کرد: رزمایش گروهان مهندسی رزمی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) امشب همزمان با آخرین شب هفته دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

وی با تاکید بر اینکه طی هفته اخیر بیش از 120 هزار نفر از رزمایش مذکور بازدید کرده‌اند، ابراز کرد: بیش از 300 نفر از نیروهای عملیاتی لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در برگزاری رزمایش مهندسی رزمی نمایشگاه بزرگ یاد یاران مشارکت داشته‌اند.

معاون اجرایی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: هر چند امسال ابلاغ‌ها و دستورات مختلف استفاده از تجهیزات نظامی را برای رزمایش‌های عملیاتی محدود کرد اما به همت لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) توانسته با استفاده از انفجارات و تیراندازی‌های سطحی محیط جذابی را برای بازسازی شیوه اجرای عملیات‌های مهندسی رزمی فراهم سازیم.

وی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در شب‌های چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری عنوان کرد: نمایش «مردان سرزمین من» و غرفه‌های نمایشگاه بزرگ یاد یاران در حاشیه بازسازی واقعه غدیر تا 9 مهرماه از زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) استقبال می‌کند.



ارسال نظرات