خبرهای داغ:
با آغاز سفرهای راهیان نور به خوزستان:

دیدار مدیرکل امور شهری استانداری استان با مسئولین سپاه ولیعصر(عج)خوزستان

دیروز در روز پایانی سال 93 دکتر پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان به محل سازمان اردویی راهیان نور سپاه ولیعصر(عج)آمده و به منظور هماهنگی های تکمیلی در خصوص میزبانی از زائرین سرزمین نور با مسئولین این سپاه گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۴۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان:

دکتر پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان که به سازمان اردویی سپاه خوزستان رفته بود طی مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت:

با توجه به جان فشانی و از خود گذشتگی مردم غیور خوزستان که از سرمایه های اصلی و حیاتی زندگیشان گذشته و این حماسه ها را خلق کردند،یکی از راه های شناساندن این حماسه ها به نسلهای بعدی را موضوع مهم راهیان نور دانسته و خاطرنشان کردند:استاندار محترم که خود از یادگاران حماسه آبادان و جنگ  می باشند تاکید داشتند باید ارزشهای دفاع مقدس را به طور جدی مدیریت کنیم.

رئیس ستاد میزبانی از راهیان نور استان خوزستان گفت:در روزهای گذشته جلسات متعددی را با حضور مسئولین ارشد استان خوزستان و بخصوص فرمانداران و شهرداران به ریاست شخص استاندار برگزار کردیم و در این جلسات تاکید شده است که تمامی مسائل و مواردی را که فرماندهی محترم سپاه ولیعصر(عج) خوزستان درخواست کرده است را به صورت جدی دنبال و براورده کنند.

ایشان در ادامه ضمن خیر مقدم به تمامی زائرین راهیان نور گفتند: تمهیدات خوبی در زمینه امنیت مسافران انجام داده ایم ولی از آنها نیز انتظار داریم ضمن حفظ حرمت مکان ها و یادمان های دفاع مقدس، در طول سفر نسبت به جان خود و خانواده هایشان مسئول باشند ودر صورت خستگی از رانندگی خودداری کنند تا انشاالله به سلامت به خانه هایشان برگردند.

ودر آخر نسبت به آمادگی کامل استانداری جهت کمک و خدمات رسانی اذعان داشته و آرزومیکنم که همگی با هم بتوانیم میزبانان شایسته ای برای میهمانان عزیزمان باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها