پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام محضر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی این حادثه ناگوار را به محضر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۹۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن پیام تسلیت سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون 

سلام علی ابراهیم کذالک نجزی المحسنین انه من عبادنا المومنین (سوره صافات)

محضر مبارک نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارجمند مشهد مقدس آیت الله علم الهدی 

سلام علیکم

خبر شهادت مظلومانه رئیس جمهور خدوم، محبوب و مردمی، مجاهد خستگی ناپذیر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب گردید شهادت این خادم الرضا علیه السلام و هیئت همراه که برای رفع موانع و مشکلات کشور لحظه‌ای از پای ننشست و عقربه های ساعتش را فقط برای خدمت به این مردم عزیز و رضای الهی تنظیم کرده بود همگان را متاثر کرد.

بی تردید شهید آیت الله رئیسی همه دوران زندگی خود را وقف خدمت کرد و به فرموده رهبر عزیزمان همه مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به اسلام سپری شد.

اینجانب مراتب تسلیت و تبریک صمیمانه خود و همه پاسداران و بسیجیان استان خراسان رضوی را به محضر حضرتعالی و خانواده معزز و همه بازماندگان تقدیم می‌کنم و از خداوند منان برای شهدای این حادثه، رحمت و رضوان الهی و برای جنابعالی و خاندان شهیدان گرانقدر بویژه بازماندگان شهید آیت الله رئیسی صبر و اجر جزیل مسالت میکنم.

 والسلام علیکم

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار