خبرهای داغ:

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیئت همراه

کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و هیئت همراه با صدور بیانیه به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

بسم رب الشهدا و الصدیقین

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا ﴿ سوره احزاب - آیه۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند."

وقوع حادثه برای رییس جمهور محبوب و مردمی همه را متاثر نمود.

از اولین دقایق وقوع این حادثه تلخ همه دست‌ها به آسمان بلند شد و همگان بازگشت همراه با سلامت رئیس جمهور خادم و بی ادعا را از خداوند طلب کردند.

رئیس جمهوری که هیچگاه در اتاق کار خود ننشست و پشتکار و کار جهادی و دوری از اشرافیت و دنیاطلبی را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

رئیس جمهوری که خود را سرباز رهبر و خادم جمهور می‌دانست و هیچگاه دنبال منیت و نام و نشان نبود.

رئیس جمهوری که به معنی دقیق کلمه، عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و از هرگونه افراط و تفریط دوری می‌جست.

رئیس جمهوری که هیچگاه برای کشور حاشیه به وجود نیاورد و هیچگاه در نظام شکاف ایجاد نکرد. 

رئیس جمهوری که حتی یک ساعت از وقت خود و دولت را برای خدمتگزاری به مردم و انجام کارهای مهم و بر زمین مانده به هدر نداد. 

رئیس جمهور صبور،با تحمل،با گذشت و با سجایای بزرگ اخلاقی که هیچگاه کاسه صبر او لبریز نشد و در مقابل شدیدترین انتقادها و هجمات دشمنان و مخالفان و منتقدان از مرزهای اخلاق اسلامی و متانت و وقار عدول نکرد.

رئیس جمهوری که زبان جامعه جهانی را خوب می دانست و در این مدت حدود سه سال که از عمر دولت او می‌گذشت فصل جدیدی از روابط و مناسبات جمهوری اسلامی با منطقه و جهان بر اساس عزت و حکمت و اقتدار را رقم زد. 

ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس آقا و مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم ملت شریف ایران و همه مسلمانان و عدالت خواهان عالم به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب و پرافتخار ایران اسلامی که مدال خادم الرضایی بر سینه داشت و تمام عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و استقرار عدالت و معنویت نمود و هیئت همراه بویژه آیت الله آل هاشم امام جمعه انقلابی تبریز و دکتر حسین امیرعبداللهیان، از خداوند متعال خواهانیم که صبر جزیل و جمیل به عموم ملت ایران عنایت نموده و این مصیبت بزرگ را برای ما جبران و همچنین به امام حکیم جهان اسلام حضرت آیت اللة العظمی امام خامنه ای عزیز طول عمر با عزت و سلامتی عنایت فرماید. 

رجاء واثق داریم که ملت بزرگ ایران با رهبری‌های حکیمانه امام خامنه‌ای از این حادثه ناگوار نیز عبور کرده و این حوادث نمی‌تواند هیچ خللی در حرکت رو به جلو و به سمت قله‌های افتخار انقلاب اسلامی ایران ایجاد نماید. 

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

 

«کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر» 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار