پیام تسلیت فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیئت همراهش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیئت همراهش در پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۷۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا از این به بعد روز ولادت امام رضا علیه السلام یادآور شخصیت گرانقدر و تاریخ‌سازی خواهد بود که بی‌شک جایگاه و نقش ممتاز درپیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و تأمین امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در پشتوانه‌سازی و تأمین امنیت پایدار ملی و منطقه‌ای ثمره‌ی مجاهدت‌های آن خادم الرضایی می باشدکه از تربیت شدگان امامین انقلاب است.

نقش‌آفرینی‌های سترگ و ماندگارش در همه دوران خدمتش و مجاهدت های خستگی‌ناپذیر آن شهید ارجمند در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران در تعمیق و افزایش عمق راهبردی و استراتژیک نظام در برابر توسعه‌طلبی و یاغی‌گری‌های رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکایی‌ها، در گذر زمان آشکارتر شده و جایگاه ممتاز و نقش‌آفرینی ایشان در اقتدار دفاعی کشور و محور مقاومت را تبیین می‌کند. به ویژه عزم راسخ او، نقش تعیین‌کننده ایشان در دفاع از محرومان و مظلومان نزد دشمنان قسم خورده‌، او را به یک قهرمان ، الگو و سرمشق ماندگار و تمام عیار برای آحاد مسلمانان و محبان اهل بیت(ع)، دلبستگان به محور مقاومت و نسل های جوان در میان امت اسلامی تبدیل کرد.

شهیدآیت الله سید ابراهیم رییسی اُسوه‌ی معنویت، اخلاص و خشوع، وفاداری‌، ولایتمداری‌، ایثار و الگو و پیشانیِ دفاع از مستضعفان و محرومان بود که به سربازی خود برای اسلام و انقلاب و امام و رهبری افتخار می‌کرد، بی‌آلایش و بی ادعا بود و جایگاه و حصار های مدیریتی او را احاطه نکرد. او همه قومیت‌ها ومذاهب در کشور را نیز فرزندان ملت مسلمان ایران می‌دانست واعتقاد به جوانان از شاخص های منحصر به فرد او بود که باعث شد در میان قلب های یکایک مردم ایران جای گیرد.

نام و یاد رییس جمهور محبوبمان و نقش‌آفرینی‌های بزرگ آن مرد مخلص‌، بی‌ریا و ولایتمدار در عرصه‌های خطیر دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر پیشانی تاریخ این مرز و بوم همواره خواهد ماند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ این مجاهد نستوه خستگی‌ناپذیرشهادت این مرد صبور و والا مقام و همچنین هیئت همراهشان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و ملت بزرگ و مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روحشان طلب رحمت واسعه، استدعا دارم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار