خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اندیمشک:

شهید آیت‌الله رئیسی مرد میدان بود

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گوش به فرمان و خاضع و خاشع در مقابل رهبر معظم انقلاب و مرد میدان بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۴۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دراندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، عالم و پای کار انقلاب از قبل انقلاب بود.

امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: شهید رئیسی در ابعاد فردی و اجتماعی و همچنین نماز شب‌ها و مناجات در حرم‌ها و هواپیما در سفر، تقوا داشت و دارای تقوایی اجتماعی مانند مراعات اخلاق در مناظرات و در زمانی که سیبل و هدف تهمت‌ها و بی‌اخلاقی‌ها بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی گوش به فرمان و خاضع و خاشع در مقابل رهبر معظم انقلاب و مرد میدان بود تصریح کرد: این شهید والامقام به صورت مستمر در بین محرومان و مناطق حضور پیدا می‌کرد و زمین و آسمان آنجا شاهد بر حضور وی بودند و در آخر هم در مناطق محروم به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام محمدیان، عنوان کرد: چه زیبا امام رضا (ع) خادم خود را در روز میلادش به خدمت مردم گمارد و در میلادش نامه نوکری او را امضا کرد و او را در آغوش خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برخی به طعنه شهید رئیسی را رئیس جمهور چهار ساله تاریخ انقلاب خواندند ولی ندانستند که وی رئیس‌جمهور همیشگی انقلاب خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار