حضور تیم رسانه ی کهگیلویه وبویراحمد در رویداد ملی جام رسانه امید

مراسم اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید کشور از صبح امروز در تهران آغاز شده و تیمی از فعالان رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رویداد ملی شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۵۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مراسم اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید با حضور تیم های منتخب از استان ها، خبرگزاری ها و رسانه های خارجی از صبح امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل سالن همایش دانشگاه انقلاب اسلامی شهر تهران آغاز شده و تا صبح فردا ادامه دارد.

این رویداد با محوریت امید آفرینی و انعکاس اخبار پیشرفت در حوزه های مختلف در حال برگزاری است و رقابت تیم های مختلف در انعکاس اخبار این رویداد و انتشار در سکوهای مختلف مجازی خواهد بود.

حضور چهره های مختلف لشکری و کشوری از جمله سردار زهرایی،مسئول سازمان بسیج مستضعفین، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، سردار بلالی مشاور فرمانده هوا و فضا سپاه، علی آذری جهرمی سخنگوی دولت، حسین زاده مدیر عامل بانک رسالت کشور، محمد محیا پور مسئول سنگ آهن گهر زمین و ... از بخش های مختلف این رویداد بوده است.

دوازده نفر از فعالان رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رویداد ملی شرکت کرده اند و همزمان با تولید و انتشار اخبار به رقابت با دیگر رسانه های استانی پرداخته اند.

این رویداد با محور کلیدواژه های مانند

#پیشرفت_ایران #جام_رسانه_امید و
#پیشرفت_کهگیلویه_و_بویراحمد برگزار شده است.

#جام_رسانه_امید

پیشرفت_کهگیلویه_و_بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار