فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد

ایثارگری‌های والدین و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با تاکید بر اینکه ایثارگری‌های والدین و همسران شهدا الگویی برای نسل جوان است، گفت: والدین شهدا، همسران شهدا در درجه‌ی اوّلِ جهادِ اکبر هستند.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۶۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در دیدار با خانواده شهیدان «رجبعلی و علی شاه‌میرزالو» از شهدای شهرستان با اشاره به اینکه مادران و پدران و همسران شهدا هم در این مجاهدت عظیم شریک هستند، گفت: صبری که والدین و همسران شهدا دارند بالاترین صبرها است.
وی ادامه داد: در آیات قرآن نیز خداوند در مورد انسان‌های صبور می فرماید کسی، به اوج نیکی نمی‌رسد مگر از آنچه که دوست دارد در راه خدا بگذرد.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: والدین شهدا، همسران شهدا در درجه‌ی اوّلِ جهادِ اکبر هستند؛ چون بر احساسات خود فائق آمده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان افزود: والدین و همسران شهدا مجاهدین فی سبیل‌الله هستند. اگر خانواده‌ها همراهی نمی‌کردند، این حماسه شکل نمی‌گرفت.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: رنجی که خانواده‌های شهدا از داغ عزیزانشان کشیدند علوّ درجات را برای‌شان به همراه دارد؛ این رنج پیش خدای متعال بی‌حساب‌وکتاب نیست؛ قدرت تحمّل این رنج به انسان عظمت می‌بخشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با تاکید بر این نکته که خانواده‌های شهدا گنجینه ارزشمندی هستند، گفت: شهدا قهرمانان کشور هستند؛ چراکه در دشوارترین میدان‌ها مبارزه کردند و توانستند با جهاد در راه خدا به عالی‌ترین درجات برسند.
وی افزود: خانواده شهدای انقلاب اسلامی به عنوان ولی نعمتان انقلاب، مروج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند.
سرهنگ حیدری گفت: هدف دشمنان در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آن است که از گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین آینده سازان کشور جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود جدی کار‌ می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطرنشان‌کرد: خدمت به خانواده‌های شهیدان و ایثارگران باید همیشه به عنوان یک اولویت پیگیری و اقدام شود که موجب رضایت حضرت حق و موجب عزت و امید در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار