سخنگوی سپاه در نشست نقش رسانه و روابط عمومی در جهادتبيين:

وعده صادق، تراز ایران در جهان را ارتقا داد

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند متعال در تمام این سال‌ها نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند و عملیات وعده صادق و شجاعتی که ایشان به فرماندهان نظامی کشور دادند به بالا بردن تراز ایران در جهان منجر شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست نقش رسانه و روابط عمومی در جهادتبيين که در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما باور داریم یک کشور با شرایط عادی نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، یک گفتمانی را در جهان به نام گفتمان دینی برقرار کرده‌ایم‌.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران افزود: دشمنان ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، احساس وحشت پیدا کردند، اول آنکه نعمات کشور ایران را از دست داده بودند و دوم به آن فکر می‌کردند که نکند کشورهای دیگر به سوی این گفتمان بیایند.

وی افزود: دشمن تلاش کرد جلوی این گفتمان را بگیرد و زمینه ورود خود را به کشور فراهم کند اما از ابتدای انقلاب هیچگاه موفق نشده است.

سردار شریف با بیان این که یکی از کشورهای خبرساز دنیا همواره ایران بوده و در هر کجای دنیا هر اتفاقی می‌افتد مانند جنگ اوکراین و روسیه پای ایران را وسط می‌آورند و این نشان از بزرگی ایران است، گفت: انقلاب ما سه پایه مستحکم بنیان فرهنگی از قرآن کریم و اهل بیت، رهبری حکیمانه امامین انقلاب دارد و سرمایه مردمی، مستحکم‌ترین پایه انقلاب اسلامی ایران است.

وی همچنین بیان کرد: محور کار دشمن ایجاد دوقطبی بین مردم و حاکمیت است و مردم ایران نیز باهوش، وفادار و باصفا هستند و ایمان قوی مردم ما به آنها قدرت تشخیص داده است.

سردار شریف درخصوص قدرت تشخیص مردم ایران بیان کرد: دفاع مقدس و حضور جانانه مردم ما با دست خالی و پیروزی در برابر رژیم بعث و دوم محور مقاومت و فعالیت های این محور در برابر ظلم جهانی و حمایت و همراهی مردم از آن نشان دهنده هوش بالا مردم و قدرت تشخیص بالا آن‌ها است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی، مردم بزرگترین نماد هوشمندی را از خودشان نشان دادند و آن ها تمام کار رسانه‌ای دشمن در تخریب حاج قاسم را با حضور در تشییع باشکوه پیکر ایشان نقش برآب کردند.

وی گفت: آن وحدتی که بعد از شهادت حاج قاسم ایجاد شد، نشان‌دهنده هوشمندی مردم ایران است.

سردار شریف با اشاره به نقش رهبری در کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند متعال در تمام این سال‌ها نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند و عملیات وعده صادق و شجاعتی که ایشان به فرماندهان نظامی کشور دادند به بالا بردن تراز ایران در جهان منجر شد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه روابط عمومی‌ها موظف هستند رضایت مردم که سرمایه اصلی نظام هستند را جلب کنند، گفت: ما در حوزه رسانه‌ای نتوانستیم عظمت، پاک‌دستی و مجاهدت کسانی که به مردم خدمت می‌کنند را نشان دهیم؛ رسانه‌های دشمن معدود افرادی که به انقلاب خیانت کردند را برجسته می‌کند اما ما هزاران مسئول پاکدست و مجاهد را معرفی و از آنها تجلیل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار