خبرهای داغ:

تاکید رئیس ستاد فریضتین شاهرود بر ساماندهی فضای مجازی

شاهرود_ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود بر ساماندهی فضای مجازی با تدوین قانون مدونی که فصل الخطاب باشد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۱۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود در نشست ماهانه این ستاد به میزبانی سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بر ایجاد نظام تنبیه و تشویق در ادارات خصوصاً در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: ساماندهی فضای مجازی با تدوین قانون مدونی که فصل الخطاب باشد مورد تاکید است و تا زمان ابلاغ چنین قانونی باید از ظرفیت موجود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضاییه استفاده کرد.
وی ادامه داد: سوق دادن مداحی‌ها به سمت مولودی خوانی که کمتر مداحان با آن آشنا هستن با آموزش لازم باید مورد توجه قرار گیرد.
امینی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: استفاده از ظرفیت مناسبت‌های سوم، چهاردهم و پانزدهم خرداد و همچنین هفته جمعیت باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی باشد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی در طرح نور، بر ترویج کنسرت‌ها و جشن‌ها با ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم با نظارت و تولید محتوا تاکید کرد.
وی افزود: تشکیل کارگروهی در ستاد فریضتین برای نظارت بر اردو‌های دانش آموزی و همچنین تولید محتوا جهت جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مربوطه لازم و ضروری است.
جلالی بر ورود جدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برخورد با سکو‌های غیر ایرانی و شبکه‌های اجتماعی غیرمجاز تاکید کرد.
در این نشست اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوعات نشست پرداختند و مصوباتی اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار