مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری نشست برخط روشنگری "نحوه روشنگری امام رضا(ع)و حضرت معصومه(س) در مسیر ایران" در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه استان زنجان از برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع نحوه روشنگری امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر ایران در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

برگزاری نشست برخط روشنگری

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)و امام رضا(ع)اظهار کرد: دهه کرامت بستری برای تبیین معارف از گنجینه بزرگ ایشان در جامعه کنونی است.

 

وی با بیان اینکه می بایست به خود ببالیم که حرم امام رضا (ع)و حضرت معصومه(س)در کشورمان واقع است،تصریح کرد:ما ایرانیان سر سفره احسان و اکرام ایشان مهمان هستیم و باید با درس گرفتن از این دو بزرگوار، رسم بزرگی و بزرگواری را یاد گرفته و به دنبال حفظ گوهر انسانی خویش و هم نوع دوستی مضاعف باشیم.

 

مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه استان زنجان  در ادامه با بیان اینکه به همین مناسبت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط نموده است،افزود:این برنامه با موضوع نحوه روشنگری امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر ایران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه سخنران این برنامه حجت الاسلام رضوانی کارشناس ارشد مسائل فرهنگی می باشد،گفت:علاقمندان جهت شرکت در این وبینار میتوانند روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۲۰در کانال روشنای استان زنجان به آدرس http://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار