خبرهای داغ:

بیش از ۸۵۰ نفر به مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد

نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولین در فرمانداری شهرستان بهبهان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۹۹۴۶۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران نشست هماهنگی با حضور فرماندار ، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرمانده و معاونت اردویی سپاه بهبهان و روسای ادارات و نهادهای شهرستانی، بخشداران ، شهرداران و شورای اسلامی شهر بهبهان و دیگر متولیان این موضوع در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بیان شد داشت ۱۵ خرداد فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی( ره) همیشه زنده نگه داشته شود.

دکتر موسوی فرماندار بهبهان با اشاره به اهمیت گرامیداشت این روزها، ادارات و سازمان های شهرستان را مکلف نمود تا در برگزاری هرچه باشکوه تر سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نقش پررنگی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بهبهان در ادامه با اشاره به ارادات خاص و همیشگی شهروندان شهرستان بهبهان از اعزام زائران آن حضرت در سالروز رحلتش خبر داد و دستورات لازم در خصوص هماهنگی اتوبوس ها برای انتقال زائران، ارائه برنامه های فرهنگی در ایام رحلت و تسهیل رفت و آمد زائران را صادر نمود.

در این نشست هماهنگی و برنامه ریزی ؛ از اعزام بیش از ۸۵۰ نفر از عاشقان حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان بهبهان در قالب ۲۰ دستگاه اتوبوس و خودرو های سبک پشتیبانی با حمایت و مساعدت ادارات و نهاد های دولتی شهرستان انجام شده است .

همچنین برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری و اجرای مراسمات گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نقاط مختلف شهرستان توسط سپاه ناحیه بهبهان، اداره اوقاف و امور خیریه و شورای تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان بعمل آمده است .

در پایان این نشست مجری و دبیر اعزام زائران در قالب کاروان توسط سپاه ناحیه بهبهان با پشتیبانی ادارات و سازمان های دولتی شهرستان و تهیه نیازمندی های کاروان خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار