خبرهای داغ:

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در طرح امنیت محله محور

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: از ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر در مجموع ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۴۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در طرح امنیت محله محوربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و در راستای برخورد قاطع با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت، طرح امنیت محله محور در شهرستان شاهرود با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۲ بسیج به اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی به مناطق جرم خیز و پاتوق‌های زیر زمینی شناسایی شده اعزام و در این در مجموع ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر که از آن‌ها ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.
شائینی ادامه داد: از جمله توفیقات دیگر اجرای این طرح توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک بود که در این زمینه برای متهمان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار