خبرهای داغ:

اجتماع حمایت از طرح نور در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، برخی معاونت‌های ستاد فریضتین و جمعی از مسوولین و فرماندهان نظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، اجتماع بزرگ مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، برخی معاونت‌های ستاد فریضتین و جمعی از مسوولین و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود در محل میدان شهرک شهید همت شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود و رئیس ستاد فریضتین شهرستان در این اجتماع گفت: طرح نور یک طرح مبارک و برخاسته از دغدغه‌های مردم و جامعه متدینین و انقلابی بوده است که به لطف خدا و باتلاش فراجا و حمایت مردم اجرایی شد.
سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این اجتماع با بیان اینکه طرح نور محکم به قوت خود پایدار است، اظهار کرد: پلیس با قوت تمام پای حفظ تمامیت اعتقادات دینی و مذهبی ایستاده است و ازهیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی خدوم انتظامی در «طرح نور» از فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، رئیس پلیس راهور شهرستان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
همچنین از دختران محجبه شهرک شهید همت با اهدای گل به پلیس‌های انقلابی و همیشه درصحنه، خداقوت گفته و اعلام حمایت از اجرای طرح نور کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار