ثبت بیش از ۳ هزار گروه جهادی در سامانه اطلس/ فعالیت ۴۵ هزار جهادگر بسیجی در لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: در لرستان ۳ هزار و ۲۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده که ۴۵ هزار نفر از اقشار مختلف در قالب ۱۲ کارگروه در عرصه‌های مختلف سازندگی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احسان جهانبخش امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در لرستان ۳ هزار و ۲۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده که ۴۵ هزار نفر از اقشار مختلف در قالب ۱۲ کارگروه در عرصه‌های مختلف سازندگی فعالیت می‌کنند.

 

وی افزود: توزیع ۷۴۰ هزار بسته معیشتی، آزادی ۵۱۹ زندانی، توزیع ۳ میلیون و ۲۹۰ هزار ماسک و نذر ۴ هزار و ۵۰۰ گوسفند و طبخ غذا از ابتدای کرونا تاکنون توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای کمیته امداد، ساخت ۶۸ واحد مسکونی برای بهزیستی، تعمیر ۴۰۰ واحد منزل، تعمیر و بازسازی۵۰ مسجد، ایجاد ۳۰۳ کیلومتر خط انتقال آب، تکمیل ۲۱ مخزن ذخیره آب، ایجاد هشت حلقه چاه عمیق، احداث ۹ ایستگاه پمپاژ از جمله اقدامات بسیج سازندگی در لرستان است.

 

جهانبخش بیان کرد: ایجاد ۸۰ کیلومتر کانال در طرح آبخیز تا جالیز، وارد کردن ۲۰۰ نیروگاه ۵ هزار واتی، اهدا ۲۰۰ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به ۲ هزار نفر و ایجاد ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه و ۷۳ تعاونی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

 

وی افزود: کارگاه ماشین‌آلات بسیج سازندگی نیز تاکنون به ۱۱ ماشین‌آلات سنگین، یک دستگاه جرثقیل و یک اتوبوس کلینیک سیار مجهز شده است.

 

انتهای خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار