خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در همایش مدار امید:

بسیج و بسیجی حاضر است خودش سختی‌ها و مصائب را تحمل کند اما مردم و ملت متحمل زحمت و سختی نشوند‌

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج دلسوز مردم است و دغدغه انقلاب را دارد، گفت: داشتن روحیه وحدت و یکپارچگی در یک مجموعه و سازمان، سبب انجام وظایف و مسئولیت‌ها به نحو احسن خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۷۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

بسیج و بسیجی حاضر است خودش سختی‌ها و مصائب را تحمل کند اما مردم و ملت متحمل زحمت و سختی نشوند‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) همایش «مدار امید» به همت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مسئولین کشوری و لشکری، معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی، مدیران گروه تلویزیونی بسیج استان‌ها، مدیران خبرگزاری بسیج استان‌ها، خبرنگاران افتخاری منتخب و هنرمندان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این همایش با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که بسیج، یار آنهاست، گفت: مردم خادمان خود را دوست دارند و به آنها اعتماد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی افزود: بسیج و بسیجی حاضر است خودش سختی‌ها و مصائب را تحمل کند اما مردم و ملت متحمل زحمت و سختی نشوند‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج دلسوز مردم است و دغدغه انقلاب را دارد، گفت: داشتن روحیه وحدت و یکپارچگی در یک مجموعه و سازمان، سبب انجام وظایف و مسئولیت‌ها به نحو احسن خواهد شد

وی در پایان عنوان کرد: بار دیگر بر خود لازم می‌دانم که از زحمات و مجاهدت‌های عزیزان حاضر در روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تشکر کنم و روز روابط عمومی را به شما عزیزان تبریک بگویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار