خبرهای داغ:

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند

شاهرود_شهردار شاهرود، گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در دیدار از مادر شهید علی اصغر زارعیان با اشاره به اینکه دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولین است، افزود: امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است.
وی با بیان اینکه راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با پیروی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند، ابراز کرد: خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.
شهردار شاهرود در پایان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند، اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.
شهید علی اصغر زارعیان متولد سال ۱۳۳۹ اهواز است و در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بوده و ۹ مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ در غرب مهران شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار