خبرهای داغ:

تقدیر جمعی از خبرنگاران بسیجی از فرماندهی انتظامی شاهرود

شاهرود_ در راستای اجرای طرح نور و قانون عفاف و حجاب در جامعه، مسئول و جمعی از اعضای بسیج رسانه شهرستان شاهرود با حضور در ستاد انتظامی شهرستان از فرماندهی و کارکنان این نهاد انتظامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۴۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

تقدیر جمعی از خبرنگاران بسیجی از فرماندهی انتظامی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، به همت و همراهی رئیس بسیج رسانه شهرستان شاهرود و جمعی از اعضای بسیج رسانه شاهرود دیدار صمیمانه‌ای با فرماندهی انتظامی شهرستان در مرکز فرماندهی انتظامی انجام و از خدمات و برخورد‌های مومنانه این قشر در راستای اجرای طرح (نور) و امنیت و آسایش جامعه قدردانی به عمل آمد.
سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این نشست ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر تعامل و همکاری با این نهاد انتظامی خواستار وحدت و یکپارچگی مسئولین در حل مشکلات معیشتی، اشتغال و عفاف و حجاب شد.
وی با اشاره به کم شدن میزان سرقت در شهرستان و ایجاد امنیت برای مردم در تفرجگاه‌ها گفت: وحدت، همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط و ایجاد اشتغال، احداث اماکن تفریحی مناسب می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات اجتماعی را رفع و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور سازد.
علی عامری مسئول بسیج رسانه شهرستان شاهرود نیز در این نشست گفت: ارتباط موثر نیروی انتظامی با خبر نگاران، اصحاب رسانه و بسیج رسانه باعث می‌شود تعامل سازنده‌ای با مطبوعات و رسانه‌های شهرستان بوجود آید که نتیجه آن را می‌توان در ایجاد آرامش روانی در جامعه و فضای رسانه‌ای به خوبی مشاهده کرد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب در سطح شهر بر آمادگی اصحاب رسانه و مطبوعات به منظور کمک به حل این قبیل مسائل و اطلاع رسانی به موقع تاکید کرد.
در این مراسم با اهدالوح تقدیر از طرف بسیج رسانه شهرستان از زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار