خبرهای داغ:

اعزام نخستین کاروان حج تمتع استان سمنان

جانشین حج و زیارت استان سمنان از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از مرکز استان امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه عازم مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

اعزام نخستین کاروان حج تمتع استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، کامران شهباز جانشین حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین کاروان حج تمتع از مرکز استان امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه عازم مکه مکرمه و مدینه منوره شد، افزود: این کاروان متعلق به حجاج مرکز استان بوده است. این کاروان از طریق پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام شد.
وی گفت: آخرین کاروان اعزامی تمتع امسال استان سمنان نیز روز دهم خرداد ماه از مرکز استان اعزام می‌شود.
شهباز با بیان اینکه در مجموع ۹ کاروان به تمتع امسال از استان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: مرکز استان دو کاروان به استعداد ۲۳۰ حاجی در حج تمتع خواهد داشت. کاروان‌های دیگر استان، یکی یکی از امروز در موعد مقرر شده از قبل اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: شهرستان شاهرود ۴ کاروان، دامغان ۲ و گرمسار نیز یک کاروان به حج تمتع اعزام می‌کند و میانگین سنی حجاج اعزامی استان ۵۶ سال است.
جانشین حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۳۰ زائر استان به حج تمتع امسال اعزام می‌شوند، گفت: مرکز استان سمنان ۲ کاروان در تمتع امسال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار