خبرنگار افتخاری بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

فرمایشات رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی عامل مهم ورود من به حرفه خبرنگاری است

نوفرستی گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن و تاکید ایشان بر اهمیت فضای مجازی و جلوگیری از وارونه نشان دادن خدمات نظام توسط دشمنان مسیر خبرنگاری را انتخاب کردم.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۷۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

حمید نوفرستی، خبرنگار افتخاری بسیج درگفتگو با خبرنگار ما در زاهدان گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اهمیت مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن و تاکید ایشان بر اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی و جلوگیری از وارونه نشان دادن خدمات نظام توسط دشمنان مسیر خبرنگاری را انتخاب کردم.

وی با اشاره به سابقه خبرنگاری خود افزود :از سال ۹۷با حضور در دوره آموزشی خبرنویسی مقدماتی که با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد فعالیت خبری خود را آغاز کردم.

نوفرستی درباره تجربه کاری خود اذعان داشت:خبر مکتوب، گزارش تصویری به صورت عکس و فیلم و موضوعات مربوط به کمکهای مومنانه و تلاش های کادر درمان در دوران کرونا و اتفاقات جمعه خونین زاهدان و شهادت سردار شهید هاشمی و سایر شهدای پاسدار از تجارب و موضوعات مهم این چند سال است.

وی با بیان این مطلب که؛ در زمان انتخاب موضوعاتی، از قبیل نیاز جامعه و دغدغه مردم و ارزش خبری سوژه درنظر گرفته می شو، یادآور شد: زیباترین خاطره خبری من، ثبت وقایع دوران کرونا است، که مردم و بسیجیان با اجرای رزمایش‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه و راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی و مدافعان سلامت و کادر درمان با به خطر انداختن جان خود به بیماران کرونایی خدمات لازم را ارائه دادند.

نوفرستی تصریح کرد: کسب تجربه از افراد پیشکسوت و تمرین و ممارست و شرکت در دوره های آموزشی خبرنگاری و سواد رسانه از ملزومات یادگیری و بهبود مهارت خبری است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار