مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد

ارتقای سطح معنویت، بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری؛ فلسفه وجودی روحانیت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: فلسفه وجودی روحانیت ارتقای سطح معنویت، بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری و تربیت افراد برای پاسداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۰۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شازند، جریان شناسی را از جمله مهمترین رسالت‌های جامعه روحانیت دانست و گفت: فلسفه وجودی روحانیت به ویژه در مجموعه سپاه و بسیج تربیت افراد را پاسداری انقلاب اسلامی است.

وی ارتقای سطح معنویت، بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری را از دیگر محورهای مأموریتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دانست و افزود: عزت، اقتدار امروز انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم؛ دشمنان می‌خواهند سرمایه انقلاب، هویت و ارزش‌های انقلاب را از بین ببرند، در این راستا باید بصیرت افزایی صورت گیرد و مهم‌ترین نقش و مسئولیت را هم در این جبهه جامعه روحانیت عهده‌دار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: باور و اعتقاد است که باعث شده ملت ایران در طول سالیان عمر انقلاب اسلامی تمام توطئه‌ها، تهدیدهای دشمنان و فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد فساد، رواج بی حجابی و بدحجابی آرام آرام به هدف خود که تضعیف و براندازی نظام اسلامی است دست یابد لذا در این مسیر باید هوشیار بود و در جهاد تبیین نقش آفرین بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام قنبری تقدیر و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شازند معارفه شد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار