ارتباط قلبی با شهداء مسیر رسیدن به نور هدایت است

یک کارشناس مذهبی در یادواره شهداء خانگی «شهید محمدجعفر جهانگیرزاده» گفت: اتصال معنوی ما با شهدا، می تواند راه رسیدن به خوشبختی حقیقی را برای ما هموار نماید.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۱۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه سلام الله علیها، حوزه مقاومت معصومه سلام الله علیها، اولین یادواره شهدای خانگی در منزل شهید محمدجعفر جهانگیرزاده، با حضور ۸۶ نفر از عاشقان فرهنگ شهادت و رهروان شهدا برگزار شد.
خانم سعیدی کارشناس مذهبی در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی (ره) در زمان جنگ، بسیاری از مردم و علما را به خواندن وصیت نامه شهدا سفارش می کردند و هدف از این اقدام دریافت حس معنوی شهدا بود.
وی با توجه به آیات قرآن کریم افزود: طبق صریح آیات قرآن کریم شهدا نیز زنده اند و در جوار رحمت ایزدی مشغول حیات معنوی خود هستند.
خانم سعیدی در ادامه بیان داشت: در طول زندگی روزمره خود، هر چقدر با شهدا ارتباط معنوی برقرار کنیم علاوه بر تقویت روحیه معنوی، برکات مادی فراوانی نصیبمان خواهد شد .
این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: در پایگاه ها، کوچه و خیابان ها باید فرهنگ جهاد و شهادت را عمومی کنیم، زیرا برخی تصور می کنند شهدا دست نیافتنی هستند، در صورتی که شهدا نیز همانند ما زندگی مادی داشتند و فقط روحیه ایمان، عمل صالح خود را تقویت می کردند.
در پایان این یادواره خانگی، از مادر شهید محمد جعفر جهانگیرزاده به پاس صبر و استقامت مثال زدنی خود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / نرجس سادات رضوی پور

ارسال نظرات
آخرین اخبار