وظیفه خبرنگاران بر طرف کردن شبهات در ذهن مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی گفت: وظیفه ما وشما رفع شبهه و بر طرف کردن شبهات در ذهن مردم است
کد خبر: ۹۵۹۸۶۷۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز مراسم روز روابط عمومی باحضور مسئولین روابط عمومی در سطح ادارات شهرستان چگنی و همچنین مسئولین روابط عمومی در سطح حوزه و پایگاه های بسیج ناحیه چگنی در حسینیه شهدای چگنی برگزار شد. 

 

 

 

در این مراسم حجت السلام و المسلمین دارابی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و روز دختر به ارزش کار روابط عمومی ها بر اهمیت و ضرورت وجود روابط عمومی ها در همه سازمان ها تاکید کردند.

 

 

 

وی بیان کرد: روز روابط عمومی بایستی در تقویم جای می‌گرفت چون ما در جنگ رسانه ایی هستیم، شما ببینید بعد از ۶ ماه جنگ غزه شکست اسرائیل و امثال آنها را دیدیم، این پیروزی خبر و پیروزی روابط عمومی هاست. 

 

 

 

دارابی افزود:مقام معظم رهبری درباره روابط عمومی ها فرمودند: بعضی معتقدند كه روابط عمومی‌ها بایستی حقیقت مطلب در مورد دستگاه‌ها را بیان كنند زیرا مردم انتظار و توقع دارند كه همه واقعیت‌ها را بشنوند. بعضی هم عقیده دارند علاوه بر گفتن این حقیقت باید نظر مردم نسبت به آن وزارتخانه نیز مشخص و منعكس شود. عده‌ای می‌گویند تنها چیزهای امیدبخش را باید به مردم گفت و مطالب یأس‌آفرین را نباید ارایه داد. روابط عمومی ها باید روش خود را از بین این سلیقه ها انتخاب کنند. 

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین دارابی در ادامه بیان کرد: خبرنگاران ببینند آیا طبعات خبر هایشان در سطح جامعه خوب است یا بد؛ در بارگزاری اخبار بایستی به شدت مراقب بود و عقل قاضی کرد. 

 

 

 

وی با بیان برخی مثال ها در رابطه با انتشار اخبار کذب از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ها خواستند به شدت در بارگزاری خبر جدیت به خرج دهند وظیفه ما وشما رفع شبهه و بر طرف کردن شبهات در ذهن مردم است.

 

 

 

دارابی گفت: بایستی طبق کلام رهبری با زبان فریب با مردم برخود نشود پس باید کاری کرد تا مردم مسئولین را از خود بدانند. 

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین دارابی در پایان از زحمات مسئولین روابط عمومی و تبلیغات در سطح شهرستان و پایگاه های بسیج شهرستان کمال تقدیر و تشکر را داشتند.

 

 

 

 

 

در پایان این مراسم از خبرنگاران افتخاری ناحیه مقاومت و بسیج شهرستان چگنی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار