از استان مرکزی چه خبر؟

بن بستی برای خدمت در این استان نیست/ صدای آب را می شنوید اینجا زندگی جاری است

هرجا نام بسیج است حرف از خدمت،آبادانی،مردم داری و مردم یاری به گوش می رسد اجرای طرح های مختلف که رایحه خوش خدمت به مردم در آن موج می زند طرح امام حسن مجتبی (ع) نیز از طرح های ابتکاری بسیج بریا آبرسانی به مناطق برخوردار است
کد خبر: ۹۵۹۸۶۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛هرجا نام بسیج است حرف از خدمت،آبادانی،مردم داری و مردم یاری به گوش می رسد اجرای طرح های مختلف که رایحه خوش خدمت به مردم در آن موج می زند طرح امام حسن مجتبی (ع) نیز از طرح های ابتکاری بسیج بریا آبرسانی به مناطق برخوردار است.

این طرح که به صورت کشوری در حال اجرا می باشد صدای خوش آب و آبادانی را مناطقی که از این نعمت الهی محروم گردیده اند می رساند بسیج در این سال ها تمرکز و عزم جدی برای یاری رسانی در این حوزه دارد که این مهم با همراهی دیگر بخش در دولت سرعت دوچندانی به خود گرفته است

در این راستا جلسه‌ی ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی استان و پیگیری روند اجرای طرح‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) به ریاست استاندار و با حضور فرمانده سپاه روح‌الله و تعدادی از مدیران ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست با تبریک هفته‌ی بسیج سازندگی و تقدیر از تلاش‌های این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: نتیجه‌ی تلاش‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در کنار فعالیت دستگاه‌های اجرایی کارهای بزرگی است که آثار آن در سراسر استان مشهود است‌.

دکتر مخلص‌الائمه در ادامه با بیان اینکه طرح جهاد آبرسانی بزرگ‌ترین پروژه‌ی عمرانی دولت است، افزود: این کار عظیم یک اقدام جهادی است که با هم‌افزایی بسیج و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع) پُرسرعت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در سطح استان مرکزی هم با مساعدت بسیج و دستگاه‌های مربوطه پیشرفت بسیار خوبی در اجرای طرح جهاد آبرسانی حاصل شده و تخصیص اعتبارات لازم نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار