درخشش ۱۵ نفر از استان قم در جشنواره ملی جهادگران

۱۵ نفر از منتخبین جشنواره روایت جهاد استان قم، در بخش‌های مختلف هنری، ادبی، خبری و تخصصی چهارمین جشنواره ملی جهادگران، حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۳۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رویداد و اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

دبیرخانه این جشنواره ملی، نزدیک به ۳۰ هزار اثر در ۲۱ عرصه از ۳۱ استان و ۱۰ قشر دریافت کرد که از این تعداد ۷۱۲ اثر به مرحله ملی راه یافتند و حدود ۴۰۰ اثر در بخش نهایی، داوری شدند.

۴۸ اثر از استان قم در بخش‌های هنری، ادبی و خبری جزو این ۷۱۲ اثر بودند که پس از پیش‌داوری و داوری نهایی ۷۲ اثر از کل کشور، حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

از بین ۷۲ نفر برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران، ۱۵ نفر از استان قم در بخش‌های موشن گرافی، نماهنگ، پادکست، پوستر، خبر، عکس، گزارش تلویزیونی، خاطره نویسی، داستان نویسی، دلنوشته و شعر حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

در بخش خبری، حسن شیخ حائری با اثر «روزی عبا و عمامه، روزی ماسک و گان»، محبوبه حقیقت با اثر «جهاد نوروزی، کمی دورتر از آبادی» و حجت احسان بخش با اثر «قم الگوی رزمایش همدلی» در بخش خبری به ترتیب حائز مقام اول، دوم و سوم شدند؛ «شیما کرمیانی» نیز رتبه دوم گزارش تلویزیونی را کسب کرد.

در بخش هنری، «محمدجواد بورقانی فراهانی» رتبه اول بخش پوستر، «مهدی آخوندی» رتبه اول بخش نماهنگ، «محمد حاجی حیدری» رتبه اول بخش عکس، «محمدمهدی رحیمی» رتبه اول بخش موشن گرافی و «محمدرضا آقازاده» رتبه دوم پادکست را در این جشنواره ملی کسب کردند.

همچنین در بخش ادبی، «حسن خسروی» رتبه اول و «میثم داوودی» رتبه دوم بخش شعر، «مهدی کمیلی فر» و «سیده طاهره موسوی» شایسته تقدیر در بخش خاطره نویسی، «فاطمه والی زاده» رتبه سوم در بخش دلنوشته و «مسعود صفری» شایسته تقدیر در بخش داستان نویسی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار