خبرهای داغ:
به همت گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

کوهنوردی وکوه گشت به مناسبت شروع دهه کرامت

به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) روز دختر و همچنین شروع هفته کرامت برنامه کوهنوردی وکوه گشت همراه با برنامه های متنوع شاد فرهنگی با حضور کلیه پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) و گردانهای امام حسین(علیه السلام) در نقاط مختلف کوهستانی شهرستان اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

‌به گزارش خبر گزاری از لشکر ۱۴ امام( حسین علیه السلام)، برنامه کوهنوردی وکوه گشت همراه با برنامه های متنوع شاد فرهنگی با حضور کلیه پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) و گردانهای امام حسین(علیه السلام) به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) روز دختر و همچنین شروع هفته کرامت در نقاط مختلف کوهستانی شهرستان اصفهان انجام شد.

در این برنامه گردانهای امام حسین(علیه السلام) هر کدام برنامه های مختلفی را اجرا نمودند:

پایوران گردان ۱۱۴ امام( حسین علیه السلام )شهرستان دهاقان  جهت کوه گشت پایوران لشکردر راستای بهتر برگزار شدن کو ه گشت پایوران لشکر ۱۴ در منطقه زیبای اردسته، دشت لاله های واژگون به همت پایوران خود در زیر باران بهاری وسایل امکانات رفاهی  را برپا کردند.

گردان ۱۱۴ به همت پایوران وبسیجان خود در منطقه گردشگری آستانه که در جنوب غرب شهرستان دهاقان می باشد پشتیبانی از کوه گشت یاران شهید خرازی را را انجام دادند در این برنامه باشکوه  با پیاده روی و کوه پیمایی پایوران لشکر به همراهی جانشین محترم لشکر و مسئول نمایندگی و مسئول حفاظت اطلاعات که با برنامه های متنوعی از جمله برپایی نماز ظهر و عصر و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر و و جانشین محترم لشکر ومدیحه سرایی  مداح اهل بیت به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت در این کوه گشت صورت گرفت انجام شد.

رزمندگان و بسیجیان پایگاه ویژه گردان ۱۱۷ امام حسین (علیه السلام)آران وبیدگل با حضور بسیجیان در کوهپیمایی در خنب دره کاشان و همچنین اجرای کلاس احکام برای جوانان و نوجوانان برنامه کوهنوردی وکوه گشت را انجام دادند.

فرمانده گردان122 امام حسین(علیه السلام) در جریان برنامه با توجه به اهمیت بالای آمادگی جسمانی در بین نیروهای بسیجی  گفت: این گردان به صورت هفتگی و ماهانه با اجرای اینگونه  برنامه های متنوع در مناطق مختلف آب و هوایی و طبیعی  نقش خوبی در جهت حفظ آمادگی رزم  و ایجاد نشاط جسمی و روحی ایفا می نماید و قصد داریم برنامه های تفریحی و آمادگی جسمانی  را در جهت تقویت روحیه بسیجیان و ایجاد انسجام بین اعضا گردان با همکاری نیروهای بسیجی به جد دنبال نموده و از امکانات موجود در این خصوص استفاده به عمل آید. در این برنامه از وجود نیروهای پیشکسوت لشکر هم استفاده گردید که در این بین تجربیات خوبی از این عزیزان کسب گردید.

فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: این گردان به صورت هفتگی با برگزاری اینگونه  برنامه ها در مناطق مختلف شهرستان نقش خوبی در جهت حفظ آمادگی رزم  و ایجاد نشاط جسمی و روحی بسیجیان گردان ایفا می نماید.

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) بیان کرد؛ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: (در مورد ورزش همگانی همیشه تأکید کرده‌ام، باز هم تکرار میکنم؛ همه ورزش کنند)، لذا ما در راستای رهنمایی های مقام معظم رهبری با برگزاری اینچنین اردو های تفریحی اقدام به حفظ و ارتقای سلامت و همچنین افزایش قدرت جسمانی بسیجیان و رزمندگانمان ، بخصوص در این عصر که تفریحات آن وابسته به فضای مجازیست میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار