خبرهای داغ:

مسئول روابط عمومی ناحیه حمیدیه خبر داد

همایش گرامیداشت روز روابط عمومی در ناحیه حمیدیه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۹۸۳۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور فرمانده ناحیه، مسئول حفاظت اطلاعات، اعضای ستاد، فرماندهان حوزه‌ها و بسیجیان مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در حسینیه سردار شهید علی هاشمی ناحیه حمیدیه برگزار شد.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حمیدیه گفت: روابط عمومی در حقیقت حکم طراح ویترین یک سازمان یا مجموعه را داشته و این بسیار وظیفه خطیر و مهمی است. در نتیجه مجموعه اقداماتی که در روابط عمومی انجام می‌شود علاوه بر هنرمندانه بودن باید با حساسیت و ظرافت خاصی این پتانسیل را داشته باشد که بهترین و موثرترین اقدامات سازمان را به جامعه هدف خود منتقل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر شریفی شاخص دیگر در مدیریت روابط عمومی را توجه و شناخت بر اکوسیستم سازمان عنوان کرد و افزود: مجموعه اعضای روابط عمومی باید در نظر داشته باشند که دقیقا در چه محیطی فعالیت می کنند. محیط هر سازمان و یا هر شرکت با یکدیگر متفاوت اند. در نتیجه در حوزه روابط عمومی باید شناخت و اطلاعات دقیقی وجود داشته باشد از محیط پیرامونی و تغیراتی که در آن حاصل می‌شود.

در ادامه اضافه کرد: این نهاد تلاش بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و ترویج فرهنگ و مفاهیم دینی و معنوی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی جامعه از خود نشان داده است.

وی در پایان اظهار داشت: خبرگزاری بسیج به عنوان منبع رسمی خبری و تنها پایگاه اطلاع رسانی سپاه و بسیج در حوزه فعالیت‌ها و انعکاس اخبار طرح همبستگی است.

در پایان این همایش از روابط عمومی ناحیه، روابط عمومی حوزه، روابط عمومی پایگاه و خبرنگار افتخاری بسیج تقدیر و تجلیل به عمل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار