خبرهای داغ:

مراسم روز روابط عمومی در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)

مراسم روز روابط عمومی به مناسبت هفته روابط عمومی در حسینیه امام خامنه ای لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۵۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

 

حجت‌الاسلام و المسلمین الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی‌عصر(عج) در آغاز دهه کرامت و هفته روابط عمومی، بیان داشت: دهه کرامت دهه مهمی است که مقام سه تن از فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) گرامی داشته می‌شود. ایشان افزود : یکی از برکات حضور امام رضا علیه السلام اثرگذاری عمیق بر جامعه شیعی و ترویج تشیع در ایران بود و یکی دیگر از آن برکات حضور سادات در ایران و در راس آنها وجود مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) است.

وی در ادامه با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی افزود : در قرآن کریم امر تبلیغ مورد تاکید زیاد قرار گرفته است . تبلیغات امر مقدسی است که انسان هائی پیام‌رسان پیام‌های الهی می شوند، این ویژگی کسانی است که مسئولیت ابلاغ پیام‌های الهی را دارند.

وی به استناد آیات قرآن و روایات مهمترین بایسته های مبلغین و رسانه های تبلیغاتی را ابلاغ ، ترس از خدا و نترسیدن از غیرخدا ذکر نمود و قلم و بیان را مهمترین ابزار تبلیغ ذکر کرد .

حجت‌الاسلام و المسلمین الیاسی بیان داشت: لزوم شناخت ابزار و وسایل نوین یکی از موارد مهمی است که در زمانه فعلی یکی از لازمه‌های مبلغ دینی بودن است. به همین جهت مبلغ دینی باید شیوه‌های تبلیغاتی و اثرگذار را بداند.مخاطب‌شناسی یکی دیگر از مواردی است که مبلغ دینی باید از آن سردربیاورد.

در پایان مراسم از خبرنگاران و فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه درلشکر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها