خبرهای داغ:
به همت گردان 124 امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

کسب مقام دومین اثر برگزیده گروه سرود برتر در چشنواره سرود فجر خمینی شهر

به منظور گرامی داشت یاد وخاطره شهدا، گروه سرود برتر ترنم انقلاب در جشنواره سرود فجر به سرپرستی جناب آقای سعید رضایی با حضور تعدادی از پایوران وبسیجیان گروه سرود ترنم انقلاب از گردان 124 امام حسین (علیه السلام) در جشنواره فجر شهرستان خمینی شهر به کسب مقام دوم این مسابقات رسید.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۰۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، گروه سرود ترنم انقلاب در مسابقات سرود جشنواره فجر شهرستان خمینی شهر به کسب مقام دوم راه پیدا کرد.  

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) گفت: نغمه ­ایی که از دل برآید یقیناً بر دل خواهد نشست، نغمه ­هایی ماندگار می­شوند که علاوه بر برخورداری از قالبی زیبا، دربردارنده­ ی پیام و محتوایی ارزشمند نیز باشند، لذا نغمه و سرود یک ابزار جذاب و بسیار عامه­ پسند جهت تبلیغ و ترویج ارزش­هاست، نغمه های گروهی در قالب گروه­ های سرود بسیار مؤثرتر از یک تک­خوانی است.

این فرمانده افزود: در این مسابقه از آثار گروه سرود های مطرح شهرستان رونمایی و گروه سرود ترنم انقلاب به مسابقات استان راه یافتند، موضوع سرودی که آماده سازی و در این مراسم رونمایی شد در راستای عملیات وعده صادق و تحولات جدید منطقه بود و ما همواره بخاطر نزدیکی ظهور امیدوارانه و بی‌قرار، مجاهدت می کنیم.

لازم به ذکر است که کسب این مقام را خدمت جناب آقای رضایی و زیر مجموعه گروه سرود ترنم انقلاب تبریک عرض می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار