فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد:

راه اندازی ۱۶۰ صندوق قرض الحسنه‌ در شهرستان خدابنده

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: جهت حمایت از اشتغال‌های خرد و خانگی در این شهرستان ۱۶۰ صندوق راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۷۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

راه اندازی ۱۶۰ صندوق قرض الحسنه‌ درخدابنده

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سرهنگ مجید لطیفی با تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج سازندگی که «همه با هم، بسیج خدمت‌رسانی» است اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را کلید طلایی حل مشکلات جامعه ذکر کردند و تشکیل گروه‌های جهادی یکی از طرح‌های مهم است که تاکنون با توفیقات خوبی همراه بوده است.

وی افزود: فعالیت‌های جهادی نمود واقعی حضور مردم در صحنه است و هرجا که مردم در صحنه حضور پیدا کنند بدون تردید تحول و پیشرفت حاصل می‌شود و سابقه این امر را در چهل سال بعد از انقلاب می‌بینیم.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده ادامه داد:‌ اگر روحیه جهادی بین مسئولان و مردم وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و بسیج نمونه بارز این روحیه جهادی است که در سال های پس از پیروزی انقلاب هرگاه مردم ما بسیجی وار به صحنه آمدند توانسته ایم برتمام مشکلات فائق آییم.

وی با بیان اینکه همه مردم مخصوصا جوانان باید در کارهای جهادی حضور فعال داشته باشند گف: در حال حاضر بسیاری از جوانان در گروه های جهادی و خودجوش در تمام نقاط کشور حضور موثری و مستمر دارند و به لطف این حضور بسیاری از مشکلات مردم مخصوصا روستائیان حل شده است.

سرهنگ لطیفی ابراز داشت: به همت بسیج سازندگی در سال گذشته 88 مسکن محرومین ساخته شد و در اختیار نیازمندان قرار داده شده و در سالجاری نیز 47 مسکن در حال ساخت است که تا آخر سال به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده به اشتغال‌زایی‌اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی ۶۴۰ نفر برای گرفتن تسهیلات به بانک معرفی شده که بیش از 70 میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت شده است و همچنین جهت حمایت از اشتغال های خرد و خانگی ۱۶۰ صندوق راه اندازی شده است.

وی به جهاد روشنایی اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از اقشار محروم سال گذشته تعداد 51 پنل خورشیدی راه اندازی شده و در سال‌جاری نیز 114 طرح آماده معرفی به بانک می باشد که با تامین اعتبار، نصب و راه اندازی پنل ها آغاز خواهد شد

وی در ادامه افزود: ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی،پزشکی و دندان پزشکی توسط گروه جهادی پرواز خاکی در منطقه خدابنده در سال گذشته، ارایه مشاوره‌های مختلف در زمینه های مهندسی کشاورزی، واکسیناسیون دام و طیور، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اهدا 60 سری جهیزیه به افراد شناسایی شده جز اقدامات جهادی بود.

فاطمه عسگری


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار