عکاس آباده‌ای در جشنواره بین‌المللی عکس نوروز در کشور تاجیکستان خوش درخشید

موفقیت مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، هنرمند آباده‌ای در جشنواره بین‌المللی عکس تاجیکستان؛ تقدیر هیئت داوران جشنواره را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۶۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ موفقیت مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، هنرمند آباده‌ای در جشنواره بین‌المللی عکس تاجیکستان؛ تقدیر هیئت داوران جشنواره را به همراه داشت.

 عکاس آباده‌ای در جشنواره بین المللی عکس نوروز در کشور تاجیکستان خوش درخشید .

امیرحسین هنرور؛ هنرمند عکاس شهرستان آباده موفق شد در جشنواره عکس نوروز ۲۰۲۴ کشور تاجیکستان جایزه تقدیر هیئت داوران را دریافت کند .

 امیرحسین هنرور با بیان اینکه این جشنواره در شش بخش برگزار شده است گفت : مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی نوروز به تصویب رساند و در این روز بیش از ۳۰۰ میلیون نفر آغاز بهار را جشن می‌گیرند و به همین مناسبت کشور تاجیکستان هر ساله جشنواره بین المللی عکس، زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می کند که در این جشنواره عکس" آقای روشن" که تصویری از حرکت پرورش اندام یک ورزشکار است در بخش سیاه و سفید حائز جایزه تقدیر هیئت داوران شد .

این هنرمند برجسته آباده ای تاکنون دو درجه هنری ممتاز از فدراسیون جهانی عکاسی ، مدال طلای انجمن عکاسان انگلستان ، مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا و مدال طلای فدراسیون جهانی عکاسی FIAP را کسب کرده است .

 هنرور به مدت ۹ سال بصورت حرفه ای در زمینه عکاسی فعالیت دارد و‌ هم اکنون عضو فدراسیون جهانی عکاسی و مدرس دانشگاه در این حوزه است .

آثار این عکاس آباده ای در مجلات خارجی از جمله انگلستان و فرانسه به چاپ رسیده و تاکنون ۲۴ مدال ، تقدیر و روبان بین المللی را کسب کرده و ۲۵۰ پذیرش در جشنواره های جهانی از جمله چین ، هند ، روسیه ، فرانسه و آمریکا را أخذ کرده است .

 امیرحسین هنرور در جشنواره بین المللی صنایع دستی فجر ۱۴۰۲ به عنوان عکاس ویژه وزارت میراث فرهنگی به فعالیت پرداخت ‌.

هنرور با برپایی ۱۸ نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی در ایران و خارج از کشور از جمله ترکیه ، ارمنستان ، چین و کانادا آثار خود را به نمایش گذاشته است .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار