نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران در شهرری

نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۵۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، در ابتدای این نشست که باحضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم «ع»، نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد،

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از برنامه های شاخص کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران، برگزای اجلاسیه های شهدای اقشار مختلف در شهرستان ها است که بر همین اساس اجلاسیه شهدای قشر هنرمندان باحضور   خانواده معزز شهدتی هنرمند از سراسر استان به میزبانی شهرستان ری برگزار می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن قدردانی  از مسئولان شهرستان برای مشارکت در   پیشبرد برنامه های تدوین شده درجهت برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره شهدای استان تهران، افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده یکی از برنامه های شاخص کنگره برگزای اجلاسیه های شهدای اقشار مختلف در شهرستان های تابعه استان است که در همین راستا مقرر گردید اجلاسیه شهدای قشر هنرمندان باحضور ۹۰ نفر از خانواده های معظم شهدای هنرمند از سراسر استان تهران به میزبانی شهرستان ری برگزار گردد.

باب الحوائجی ادامه داد: از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه ای شود بحث فضاسازی شهرها و روستاها و مکان های عمومی است که تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و سایر اقدامات نیز درحال تکمیل است. همچنین یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برگزاری پویش کتابخوانی است که این برنامه نیز با چاپ و توزیع کتاب منتخب به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس کنگره شهدای شهرستان ری اضافه کرد:   در برگزاری کنگره باید از ظرفیت کلیه گروه ها و مجموعه های مختلف به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم. پایگاه های بسیج، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، جامعه کارگری و کارمندی، شهرداری ها و دهیاری ها از جمله محل ها و اداراتی است که میتوان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: قبله تهران با دارا بودن نزدیک به ۳۰۰۰ شهید والامقام  و یک چهارم از شهدای استان از جایگاه ویژه ای در برپایی کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران برخوردار است که این امر سبب اعطای مجوز برگزاری کنگره شهدای شهرستان ری در سال آینده و اضافه شدن برگ زرین  دیگری به   افتخارات قبله تهران گردد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار