فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) عنوان کرد؛

کار جهادی عامل تقویت روحیه‌ سازندگی در کشور

سردار محمدرضا موحد در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در روستای کرمجگان قم، دارا بودن روحیه‌‌ی جهادی را عامل مهم پیشرفت و سازندگی کشور دانست.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۱۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاهای بیدهند، کرمجگان و ویریج استان قم در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای کرمجگان برگزار شد.
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم در این مراسم با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال های گذشته توانسته اقدامات محرومیت زدایی متنوع و مختلفی را در سطح کشور انجام دهد.

وی افزود: بسیج سازندگی گره گشای محرمان بوده و خدمات بی مزد و بی منتی را برای اقشار مختلف مردم انجام می دهد و الحمدلله امروز در عرصه های مختلف حرکت های جهادی بسیاری ورود پیدا می کنند.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب علیه السلام قم بیان داشت: بسیج سازندگی در جایی که کارها زمین مانده است ورود پیدا می کند و طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی در بسیاری از فعالیت ها به جز کار جهادی نمی توان به موفقیت ها دست پیدا کرد.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای بیدهند بیان داشت: بسیج سازندگی پروژه آبرسانی بیدهند در طی دوسال، انجام و به پایان رسانده است و این نتیجه گفتمان جهادی در کشور است و انتظار ما این نیز این است که این گفتمان در میان مردم بیش از پیش گسترش پیدا کند.
سردار موحد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخ فتنه های مختلفی را پشت سرگذاشته و این تجربه ها، سبب قدرتمند شدن نظام شده است که عملیات وعده صادق نشان دادن قدرت کوچکی از توان و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که اراده کرده تا آموزه های قرآنی و اسلامی را  پیاده سازی کند و ان شاءالله خداوند خود پشتیبان این اراده بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب علیه السلام، اسرائیل را قلب سیاسی آمریکا عنوان و بیان داشت: عملیات وعده صادق قلب سیاسی آمریکا را متلاشی کرده و هیمنه آن را درهم شکست.

در پایان این مراسم از مهندس قنبری مسئول پروژه آبرسانی کرمجگان و سرهنگ ایراندوست رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار