مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان:

اعتراضات گسترده دانشجویان در حمایت از غزه نوعی بسیج جهانی است

زنجان-مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان اشاره به تظاهرات دانشجویان دانشگاه های اروپا وآمریکا برای حمایت از مردم مظلوم غزه تصریح کرد: این تظاهرات نوع وشکل دیگری از بسیج جهانی است که می تواند منشا یک انقلاب جهانی برای دادن امور به دست مظلومان ومستضعفان باشد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۶۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

اعتراضات گسترده دانشجویان در حمایت از غزه نوعی از بسیج جهانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛فرمانده ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،معاون و مدیر روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با حضور در صدا وسیمای مرکز زنجان با مدیر کل این مرکز دیدار وگفتگو کردند.

 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان بابیان اینکه در سپاه وبسیج ظرفیت عظیمی برای حل معضلات وآسیب های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود دارد،اظهار کرد: چرا که نهال ارزشمند سپاه وبسیج مصون از این آسیب ها بوده وهر نهادی با چنین ویژگی هایی میتواند در حل آسیب ها تاثیر گذار باشد.

 

 جلیل آل امین بااشاره به اینکه امروز  نظام های سیاسی در دنیا نیز به دنبال نیروهای مردمی دارای ساختارهای اجتماعی به منظور استحکام بخشی نظام خود هستند،خاطرنشان کرد: نمونه آن بسیج مردمی در جمهوری اسلامی است که اساس تشکیل جمهوری اسلامی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تظاهرات دانشجویان دانشگاه های اروپا وآمریکا برای حمایت از مردم مظلوم غزه تصریح کرد: این تظاهرات نوع وشکل دیگری از بسیج جهانی است که می تواند منشا یک انقلاب جهانی برای دادن امور به دست مظلومان ومستضعفان باشد.


آل امین با بیان اینکه علیرغم تلاش های رسانه های بیگانه و دشمنان برای نادیده گرفتن اتفاقات غزه ،این خبر و پیام به دست همه آزادیخواهان جهان بالاخص قشر دانشگاهی،دانشجویان واساتید در دانشگاه های اروپا و آمریکا رسید وموجبات خیزش جهانی برای یک حرکت صلح امیز در دنیا را رقم زد،یادآور شد: امیدواریم ادامه این حرکت جهانی منجر به اتفاقات بنیادین در تاریخ جهانی برای حمایت از مظلومان عالم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار