به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم؛

برگزاری آئین تجلیل و بزرگداشت مقام معلم شهرستان دهلران

آئین تجلیل و بزرگداشت مقام معلم با حضور معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش وپرورش استان ‌و جمعی از مسئولین شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۶۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

 

 

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم ‌ آئین تجلیل و بزرگداشت مقام معلم با حضور معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش وپرورش استان ‌،امام جمعه، سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه، دارابی مدیریت اداره آموزش و پرورش، دیگر مسئولین شهرستانی وجمعی از فرهنگیان درسالن شهید رجایی اداره آموزش وپرورش شهرستان دهلران برگزار گردید.

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران در آیین تجلیل و بزرگداشت مقام معلم در دهلران گفت:تعلیم و تربیت مانند نفس کشیدن برای انسان ضروری است،خداوند متعال برای نشان دادن اهمیت مقام والای معلمان و امر تعلیم و تربیت، پیامبران و امامان را به سوی بشریت فرستاد تا انسان‌ها را تعلیم و تربیت کنند، فلذا خداوند متعال بالاترین درجه را به معلمان عطا کرده است.

 

وی گفت:  امروزه تمام دستگاه‌های فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده آنهاست؛ وضعیت مذهبی، تحصیلی، اجتماعی و...از رسالت‌های مهمی است که سرنوشت محصلان به آنها بستگی دارد.

 

وی گفت:مسئولین در قبال معلمین مسئولیت سنگینی بر عهده دارند زیرا معلم نباید دغدغه معیشت و...داشته باشد و تمام تمرکز معلم باید به امر تعلیم و تربیت باشد که امیدواریم این مشکلات برطرف شوند.

 

 اجرای سرود،نمایشگاه نقاشی‌ ‌،و تجلیل از فرهنگیان وخاطره گویی توسط فرهنگی سیدعلی موسوی از دیگر برنامه ها بود.  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار