مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

باید چتر بسیج گسترده تر از پیش شود /جهاد تبیین در بحث حجاب و عفاف

اکبر عابدی : به دنبال گسترده کردن بدنه بسیج دانشجویی هستیم و معتقدیم باید چتر بسیج گسترده‌تر از پیش شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۴۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان که در تالار اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد گفت: به دنبال گسترده کردن بدنه بسیج دانشجویی هستیم و معتقدیم باید چتر بسیج گسترده‌تر از پیش شود.

اکبر عابدی اظهار کرد: شاید تا قبل از این نگاه ما نگاه حوزه محور بود، اما در صورتی که بخواهیم دربرگیری ما افزایش پیدا کند باید به دنبال راه اندازی پایگاه‌های دانشگاه‌ها و فعال کردن دانشکده‌ها باشیم. همچنین در این نگرش باید توجه ویژه‌ای به خوابگاه‌ها به دلیل زیست شبانه دانشجویان داشته باشیم.

وی بیان داشت: نگاه ما هم افزایی با مجموعه دانشگاه‌های استان به منظور تبدیل دانشگاه به محیط پیشران قدرت برای کشور است و معتقدیم در این مسیر نیاز به هم افزایی و حمایت همه دستگاه‌ها است.

عابدی گفت: در بحث عفاف و حجاب باید یک نفر علمدار این مساله در استان باشد تا شاهد موازی کاری نباشیم و هماهنگی‌ها راحت‌تر صورت گیرد.
وی ادامه داد: در بحث حجاب و عفاف نیاز به گفتگوی دونفره، تخاطب و در یک کلام جهاد تبیین است. باید جمع‌های کوچک جهت تبیین ضرورت این مهم شکل گیرد تا بتوان تخاطب واقعی را در جامعه رقم زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار