رژه خودرویی با هدف تقدیر از پلیس امنیت اخلاقی و حمایت از طرح نور در سطح شهر زاهدان توسط بسیجیان برگزار شد

به همت حوزه حضرت خدیجه(س) زاهدان،برنامه های متعددی توسط این حوزه با موضوع عفاف حجاب از قبیل رزمایشهای عفاف و حجاب ، برپایی میز شهدا، نامه ای از طرف امام زمان(عج)و ... انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) زاهدان گفت: به همت حوزه حضرت خدیجه، برنامه رژه خودرویی یا همان کارناوال خودرویی به پاس حمایت از پلیس امنیت اخلاقی در اجرای طرح نور عفاف و حجاب توسط این حوزه برگزار شد.

زینب رضوانی فر گفت: در این برنامه که به همت حوزه حضرت خدیجه(س) برگزار شد، بسیجیان به صورت رژه خودرویی در سطح شهر زاهدان به همراه خانواده از طرح عفاف حجاب حمایت کردند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) در ادامه تصریح کرد: وقتی فلسفه حجاب را بدانیم، حجاب فاطمی و ضرورت عفاف و پاکدامنی برای ما معنای دیگری پیدا می‌کند. آنقدر عشق می‌ورزیم به چادرمان که پای همه نیشخندها و سرکوفت ها می‌ایستیم.

وی در ادامه افزود:حجاب مسئله ای است که پرداختن به آن بسیار مهم بوده و باید کودکان خود را از همان کودکی با این امر آشنا نماییم اجرای این طرح ها در سطح شهر باعث آشناییت بیشتر کودکان با امر حجاب میشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار