تقدیر بسیج از عوامل اجرایی "طرح نور " فراجا در فریمان+عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: طرح نور فراجا در حقیقت مصونیت بخشی به بانوان و امری ارزشمند است، در همین راستا این فرماندهی به‌پاس زحمات کشیده شده فراجا در این طرح از عوامل اجرایی در شهرستان تقدیر می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۲۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو اظهار کرد: به گفته سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی دشمن به دنبال ازبین‌بردن اسلام و شعائر آن است و یکی از مهم‌ترین شعائر اسلام، عفاف و حجاب است. به همین خاطر برای ضربه‌زدن و کم‌رنگ کردن پوشش اسلامی در جامعه و عادی جلوه‌دادن بی‌حجابی و ازبین‌بردن ارزش‌های اسلام، گام برداشته و اقدام قانونی طرح نور در حمایت از عفاف و حجاب و کرامت بخشیدن به حرمت‌های الهی و در حقیقت تذکر محترمانه همراه با ارشاد باکرامت بانوان کم حجاب یا بی‌حجاب و در حقیقت مصونیت بخشی به بانوان است.

وی با تأکید بر حمایت مردم و مطالبه قانونی از اجرای این طرح افزود: نیروهای نظامی، سپاه و بسیج نشان داده‌اند که هرگاه در زمان‌هایی کار به بن‌بست رسیده، با فداکاری و تدبیر صحیح بخصوص در عرصه‌های اجتماعی، گره‌گشای مسائل بوده‌اند و در شهرستان هم سپاه و بسیج باقوت در کنار نیروهای خدوم انتظامی، آماده همکاری و دفاع از ارزش‌های عفاف و حجاب خواهند بود.
 مسئول طرح نور فرماندهی انتظامی فریمان در خصوص جزئیات طرح و اهداف اجرای آن اعلام کرد: طرح نور باهدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش‌های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش‌های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می‌کنند در سه حوزه اماکن عمومی، خودروها و فضای مجازی به‌صورت رسمی از بیست و پنجم فروردین هم‌زمان با سراسر کشور شروع و در سطح شهر فریمان، در حال اجرا است.
حمید اکبری، فرماندار فریمان نیز در تقدیر از عوامل اجرایی طرح نور، بیان کرد: از اقدام مؤثر و قانونی فراجا در موضوع طرح نور، تقدیر کرده و حمایت دولت و مردم را از این طرح اعلام می‌داریم.

طرح نور و حمایت از عفاف و حجاب، نویدبخش اتفاقات خوبی در عرصه حفظ شعائر دینی است.

 اکبری عنوان کرد: الحمدلله در سطح شهر فریمان خیلی کم شاهد بی‌حجابی و بدپوششی بانوان هستیم و همین عده کم هم مسافرین و میهمانان گذری هستند و اقدام آنان موجب گله‌مندی مردم متدین فریمان شده که با تلاش‌های کارکنان فراجای شهرستان در ساعات اداری و غیراداری، شاهد برخورد با هنجارشکنی و کاهش پدیده بی‌حجابی خواهیم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان، فرماندار، رئیس ستاد امربه‌معروف و برخی از مدیران ادارات شهرستان فریمان در اقدامی خودجوش از عوامل اجرایی طرح تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار