خبرهای داغ:

برپایی میزخدمت در نماز جمعه حمیدیه

میز خدمت همراه با مشق مطهری، اداره آموزش و پرورش شهرستان در نماز جمعه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۹۶۵۲۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ میز خدمت همراه با مشق مطهری اداره آموزش و پرورش در مسجد الهدی شهرستان حمیدیه با حضور فرهنگیان و مردم شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی و روز معلم برپا شد.

عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در مسجد الهدی با دو موضوع مهم روز هفته عقیدتی، بزرگداشت مقام معلم و امتحانات نهائی دانش آموزان، در جمع مردم ولایتمدار و نمازگزاران را بیان و تشریح کرد

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین لفته پور ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت شهادت علامه شهید مطهری وروز معلم و تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به بیان نکاتی پرداخت.

امام جمعه شهرستان حمیدیه گفت هر انسانی در هر رتبه وهر شغلی که باشد باید شکرگذار و قدردان معلم باشد.

لفته پور بیان کرد ریشه ضعف تحلیل سیاسی واجتماعی را در ناکارآمدی محتوای ذهنی انسان ها و چیره شدن عواطف بر انسان دانستند.

وی افزود رصد شایستگی معلمان و بهبود معیشت معلمان را یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش دانستند و تأکید بر لزوم واهمیت تربیت دانش آموزان جهادی، شجاع و با اراده و امانت داری یکی از وظایف مهم معلمان نسبت به دانش آموزان می باشد.

ایشان با تاکید بر لزوم تشکیل وزارت بحران و این امر را مطالبه جدی و عمومی از نمایندگان مجلس و دولتمردان دانست.

وی در پایان گفت گلایه از عدم تدبیر در حفظ سرمایه ملی، انقلابی و اسلامی که گندم است و فرمودند که نباید فقط به فکر گندم موجود در مراکز خرید باشیم و بر لزوم پاسخگویی مسؤلان مربوطه تأکید داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار